Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 51-60 из 226.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Теоретико-організаційні засади формування відносин суб’єктів реального сектору економіки з партнерамиУс М. І.
2018Соціальне партнерство в сучасній системі вищої освітиУс М. І.
2019Конкурентні засади зовнішньоекономічної діяльності підприємстваДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.
2019Удосконалення маркетингової діяльності підприємстваГладиш Д. Г.
2019Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі використання Internet-технологійВишньова Д. В.
2019Формування маркетингу взаємовідносин зі споживачами підприємства сфери послугКожемякіна А. Д.
2019Удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послугТроян Н. Р.
2012Дослідження стану економічної безпеки сучасної УкраїниЖлобінська Ю. В.; Жлобинская Ю. В.; Zhlobinska Y. V.
2012Економічна стійкість, як одна з головних умов забезпечення життєздатності суб’єкта господарювання у довгостроковій перспективіКраснощокова Ю. В.; Краснощекова Ю. В.; Krasnoschokova Y. V.
2016Проведення оцінки рівня соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингу на підприємствіНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.