Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 28.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Напрямки інноваційної діяльності як основа конкурентоспрможності підприємствЛисиця Н. М.; Ус М. І.
2018International Marketing of Economic Educational Services in Ukraine and PolandPukala R.; Lysytsia N. M.; Prytychenko T. I.; Gron O. V.; Пукала Р.; Лисиця Н. М.; Притиченко Т. І.; Гронь О. В.; Лисица Н. М.; Притыченко Т. И.; Гронь А. В.
2021Маркетинг взаємовідносин з партнерами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняЛисиця Н. М.
2017Prospects of marketing of economic educational services in UkraineLysytsya N. M.; Prytychenko T. I.; Gron O. V.; Лисиця Н. М.; Притиченко Т. І.; Гронь О. В.; Лисица Н. М.; Притыченко Т. И.; Гронь А. В.
2015Плани семінарських занять, практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Бренд-менеджмент" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняЛисиця Н. М.; Гронь О. В.; Лисица Н. М.; Гронь А. В.; Lisitsa N. M.; Gron O. V.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Бренд-менеджмент" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняЛисиця Н. М.; Гронь О. В.; Лисица Н. М.; Гронь А. В.; Lisitsa N. M.; Gron O. V.
2021Маркетинг у сфері міжнародних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЛисиця Н. М.
2015The key stages of the process of establishing partnership relationsLysytsya N. M.; Us M. I.; Лисиця Н. М.; Ус М. І.; Лисица Н. М.; Ус М. И.
2016Принципы построения социального партнёрстваЛисица Н. М.; Лисиця Н. М.; Lysytsya N. M.; Ус М. И.; Ус М. І.; Us І. M.
2016Переваги та можливості соціального партнерстваЛисиця Н. М.; Ус М. І.; Лисица Н. М.; Ус М. И.; Lysytsya N. M.; Us M. I.