Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 18.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Інноваційний маркетинг та менеджмент у системі вищої освітиПтащенко О. В.; Камінский Б. Ю.; Птащенко Е. В.; Каминский Б. Ю.; Ptashchenko O. V.; Kaminsky B. Y.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка підприємств охорони здоров'я" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
2015Сучасний маркетинг: аналіз і перспективи розвитку : наукове виданняОрлов П. А.; Лисиця Н. М.; Холодний Г. О.; Притиченко Т. І.; Косенков С. І.; Алдохіна Н. І.; Рожко В. І.; Птащенко О. В.; Бихова О. М.; Гронь О. В.; Рубан В. В.; Лях І. С.; Брусенко Н. В.; Орлов П. А.; Лисица Н. М.; Холодный Г. А.; Притыченко Т. И.; Косенков С. И.; Алдохина Н. И.; Рожко В. И.; Птащенко Е. В.; Быхова Е. М.; Гронь А. В.; Рубан В. В.; Лях И. С.; Брусенко Н. В.; Orlov P. A.; Lysytsya N. M.; Holodnyi G. O.; Prytychenko T. I.; Kosenkov S. I.; Aldokhina N. I.; Rozhko V. I.; Ptashchenko O. V.; Bikhova O. M.; Gron O. V.; Ruban V. V.; Liakh I. S.; Brusenko N. V.
2013Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства : монографіяЩербак В. Г.; Холодний Г. О.; Птащенко О. В.; Бихова О. М.; Холодный Г. А.; Птащенко Е. В.; Быхова Е. М.; Shcherbak V. G.; Holodnyy G. O.; Ptashchenko O. V.; Bykhova O. M.
2016Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" заочної форми навчанняПтащенко О. В.; Гронь О. В.; Птащенко Е. В.; Гронь А. В.; Ptashchenko O. V.; Gron O. V.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів галузі знань 0305 "Економіка та підприємництво" всіх форм навчанняПтащенко О. В.; Бихова О. М.; Гронь О. В.; Птащенко Е. В.; Быхова Е. М.; Гронь А. В.; Ptashchenko O. V.; Bykhova O. M.; Gron O. V.
2016Територіальний брендинг, як основний інструмент підвищення популярності містаМавріду В. Ю.; Птащенко О. В.; Бадяєв О. В.; Мавриду В. Ю.; Птащенко Е. В.; Бадяев А. В.; Mavridu V. Y.; Ptashchenko O. V.; Badyaev O. V.
2016Побудова CRM-системи як основи формування комунікаційної політики між організацією та кінцевим споживачемПтащенко О. В.; Мірошникова Є. Д.; Птащенко Е. В.; Мирошникова Е. Д.; Ptashchenko O. V.; Miroshnikova E. D.
2017Методичні рекомендації до виконання дипломної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнівПтащенко О. В.; Рожко В. І.; Птащенко Е. В.; Рожко В. И.; Ptashchenko O. V.; Rozhko V. I.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.