Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9675
Название: Розвиток управління маркетингом на підприємствах : монографія
Авторы: Холодний Г. О.
Шумська Г. М.
Ключевые слова: організаційна структура маркетингу
функції організаційної структури маркетингу
функціонально-вартісний аналіз
матриця кадрового забезпечення розвитку організаційної структури маркетингу
«група кадрового моніторингу»
Дата публикации: 2010
Издательство: Вид. ХНЕУ
Библиографическое описание: Розвиток управління маркетингом на підприємствах : монографія / Холодний Г. О., Шумська Г. М. – Харків : Вид. ХНЕУ, 2010. – 256 с.
Краткий осмотр (реферат): Подано теоретичне обґрунтування, методичне й організаційне забезпечення управління маркетингом на промислових підприємствах. Визначено склад латентних факторів та рівень їх впливу на управління маркетингом підприємств. Удосконалено класифікацію організаційних структур маркетингу на промислових підприємствах. Розроблено ме-тодику формування ефективної структури управління маркетингом під-приємства на основі функціонально-вартісного аналізу. Запропоновано програму використання технологій аутсорсингу та лізингу в кадровому забезпеченні маркетингу підприємства. Рекомендовано для наукових співробітників, які досліджують про-блеми управління маркетингом, кадрового забезпечення маркетин-гових підрозділів, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, практичних робітників.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9675
Располагается в коллекциях:Монографії (ДУПАЕП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Монография_Холодный_Шумская.pdf3,09 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.