Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 18.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Основні аспекти поняття інноваціяМаціканич І. М.; Matsikanych I. M.; Мациканыч И. Н.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Товарна інноваційна політика" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчанняХолодний Г. О.; Холодный Г. А.; Kholodnyi G.
2019Marketing innovations: syllabus for students of all specialties of the second (master's) levelSigaieva T. E.; Сігаєва Т. Є.; Сигаева Т. Е.
2018Товарна інноваційна політика: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняХолодний Г. О.; Холодный Г. А.; Kholodnyi G.
2012Передумови стійкого економічного розвитку підприємства в умовах невизначеності та ризикуКраснощокова Ю. В.; Краснощекова Ю. В.; Krasnoschokova Y. V.
2018Активізація інноваційної діяльності підприємствЯстремська О. М.; Демченко Г. В.; Ястремская Е. Н.; Демченко А. В.; Yastremskaya O. M.; Demchenko G. V.
2018Роль системи оцінки персоналу в покращенні інноваційної діяльності компаніїГеращенко І. М.; Андрущенко О. В.; Базаров Т. М.; Геращенко И. Н.; Андрущенко А. В.; Базаров Т. М.; Herashchenko I. M.; Andrushchenko A. V.; Bazarov T. М.
2015Ілюстративний матеріал з навчальної дисципліни "Економіка і фінанси підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняПритиченко Т. І.; Бихова О. М.; Олійник Т. В.; Притыченко Т. И.; Быхова Е. М.; Олейник Т. В.; Pritychenko T. I.; Bykhova O. M.; Oliinyk T. V.
2017Теоретичні засади управління інноваційною складовою підприємстваЧерноіванова Г. С.; Черноиванова А. С.; Chernoivanova H. S.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Оцінка економічної ефективності інновацій" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняБорисенко М. А.; Borysenkо М. A.