Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 14.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Логістика як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємстваГрузіна І. А.; Гордієнко К. Д.; Грузина И. А.; Гордиенко К. Д.; Gruzina I. A.; Gordienko K. D.
2015Ілюстративний матеріал з навчальної дисципліни "Економіка і фінанси підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняПритиченко Т. І.; Бихова О. М.; Олійник Т. В.; Притыченко Т. И.; Быхова Е. М.; Олейник Т. В.; Pritychenko T. I.; Bykhova O. M.; Oliinyk T. V.
2011Конкурентоспособность предприятий и человеческих ресурсов на рынке трудаГеращенко И. Н.; Геращенко І. М.; Gerashchenko I. M.
2013Визначення конкурентоспроможності підприємства на ринку праціГеращенко І. М.; Геращенко И. Н.; Gerashchenko I. M.
2011Анализ показателей конкурентоспособности человеческих ресурсов предприятияГеращенко И. Н.; Геращенко І. М.; Gerashchenko I. M.
2012Взаємозвязок поняття «конкурентоспроможність підприємства» та «інноваційна діяльність»Ястремська О. М.; Геращенко І. М.; Ястремская Е. Н.; Геращенко И. Н.; Yastremskaya E. N.; Gerashchenko I. M.
2011Фактори, які впливають на конкурентоспроможність підприємствГеращенко І. М.; Геращенко И. Н.; Gerashchenko I. M.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка праці та соціально-трудові відносини" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняРожко В. І.; Писаренко Г. О.; Рожко В. И.; Писаренко Г. А.; Rozhko V. I.; Pisarenko G. O.
2014Методичні рекомендації до наскрізної програми практики для студентів спеціальності "Маркетинг" денної форми навчанняРожко В. І.; Рожко В. И.; Rozhko V. I.
2019Економіка підприємства: методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняОрлов П. А.; Рожко В. І.; Щетинін В. М.; Орлов П. А.; Рожко В. И.; Щетинин В. М.; Orlov P. A.; Rozhko V. I.; Shchetinin V. M.