Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-5 из 5.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2009Концептуальні засади формування регіональної інноваційної системи: препринтКоюда В. О.; Близнюк Т. П.; Воліков В. В.; Мазко Т. І.; Тімонін К. О.; Басова О. С.; Костіна О. М.
2012Методичний підхід до інтегральної оцінки системи маркетингу підприємстваКоюда В. О.; Мазко Т. І.; Коюда В. А.; Мазко Т. И.; Koiuda V. O.; Mazko T. I.
2012Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни "Інвестиційний менеджмент" для студентів спеціальності "Адміністративний менеджмент" денної форми навчанняКоюда В. О.; Мазко Т. І.; Koiuda V. O.; Mazko T. I.
2014Результати діагностики як основа розвитку системи маркетингу машинобудівного підприємстваКоюда В. О.; Мазко Т. І.; Коюда В. А.; Мазко Т. И.; Koiuda V. O.; Mazko T. I.
2014Формування групи показників для діагностики системи маркетингу підприємстваКоюда В. О.; Мазко Т. І.; Коюда В. А.; Мазко Т. И.; Koiuda V. O.; Mazko T. I.