Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 10.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Соціальні мережі як ефективний інструмент просування сучасного бізнесуЛаріна К. В.
2021Перспективи розвитку event ринку в умовах пандеміїЛаріна К. В.
2021Узагальнення основних методів оцінки та аналізу цільової аудиторії як ключового фактору ефективності діяльності підприємстваНебилиця О. А.; Бондаренко К. С.
2021Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування брендуКоломієць А. І.; Козлова І. М.
2022Етика комунікації працівників у соціальних мережах та її вплив на імідж компаніїМайстренко О. В.; Андрійченко Ж. О.; Близнюк Т. П.
2022Управління маркетинговою діяльністю підприємства в соціальній мережіБондаренко К.
2021Маркетинг у соціальних мережах. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.; Демченко Г. В.
2022Особливості комунікативної політики на підприємстві в період воєнного стануСтьогіна А. С.
2022Підприємництво в онлайн-середовищі: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2022Особливості використання соціальних медіа в умовах війни в УкраїніЛаріна К. В.