Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 42.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Формування соціально-відповідального маркетингу підприємстваПлеханова А. К.
2020Визначення рівня організаційної культури підприємства за допомогою методу опитуванняЛепейко Т. І.; Баркова Е. А.
2020Розробка матриці сумісності між організаційною культурою та стратегією підприємстваЛепейко Т. І.; Баркова К. О.
2020Вдосконалення методичного підходу до визначення типу організаційної культуриЛепейко Т. І.; Баркова К. О.
2020Сучасні інформаційні технології в наукових та маркетингових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2020Стратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРожко В. І.
2020Підвищення ефективності логісичних процесів за рахунок вдосконалення комунікативної політики підприємстваСігаєва Т. Є.; Остріков В. О.
2020Використання теорій управління персоналом в управлінні сучасним підприємствомГрузіна І. А.
2020Реалізація інноваційних процесів у сфері управління персоналомКозлова І. М.
2020Фінансовий менеджмент. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняВелика О. Ю.