Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1391-1400 из 2355.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування брендуКоломієць А. І.; Козлова І. М.
2021Управління формуванням фінансових ресурсів підприємстваВелика О. Ю.; Щербина В. О.
2021Modern enterprise management approachesSigaieva T.
2021Сучасні концепції менеджменту : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» освітньої програми «Подієвий менеджмент» другого (магістерського) рівняЛепейко Т. І.; Перерва І. М.
2021Основи науково-аналітичних досліджень: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняГрузіна І. А.
2019Аналіз економічного стимулювання топ-менеджерів України, як основи ефективної діяльності підприємстваТутова А. С.
2019Сутність економічного стимулювання топ-менеджерів та його основні видиТутова А. С.
2020Роль і місце економічного стимулювання топ-менеджерів у діяльності підприємстваТутова А. С.
2021Особливості стимулювання менеджерів вищої ланки в сучасних організаційних умовахТутова А. С.
2021Environment of Previous Conditions of Economic Incentives of Top-Managers of EnterprisesTutova A.; Otenko V.; Gerashchenko I.