Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 111-120 из 2359.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Ціннісна складова стратегічної мотивації людини в умовах глобалізаціїМерхо О.; Мерхо А.; Merho A.
2018Innovations in marketing of economic educational servicesMartynenko M. V.; Lysytsia N. M.; Prytychenko T. I.; Мартиненко М. В.; Лисиця Н. М.; Притиченко Т. І.; Мартыненко М. В.; Лисица Н. М.; Притыченко Т. И.
2018Методичний підхід до оцінювання якості управління логістичними бізнес-процесамиСтрокович Г. В.; Строкович Г. В.; Strokovych H. V.
2018Соціально-відповідальний маркетинг: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняГронь О. В.; Гронь А. В.; Gron O. V.
2017Використання бенчмаркінгу з метою підвищення соціальної відповідальності вітчизняних підприємствНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2016Моделювання бізнес-процесів у логістиці : лабораторний практикум для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" спеціалізації "Логістика" другого (магістерського) рівняСисоєв В. В.; Сысоев В. В.; Sysoiev V. V.
2016Major factors of increase of business entities social responsibility and their marketingOrlov P. A.; Орлов П. А.
2017Визначення показників ефективності логістичного управління на підприємствіАвраменко О. В.; Авраменко Е. В.; Avramenko E. V.
2017Ділова розвідка як засіб підвищення конкурентоспроможностіАвраменко О. В.; Авраменко Е. В.; Avramenko E. V.
2016The role of governments in social responsibility of business entities and their marketingNagaivska D. Y.; Нагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.