Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 64.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2009Розробка та впровадження корпоративних стандартів як складова забезпечення ефективності діяльності підприємстваВасилик С. К.; Рац О. М.; Василик С. К.; Рац О. Н.; Vasylyk S. K.; Rats O. M.
2020Управління розвитком підприємства на основі удосконалення інвестиційної діяльностіСтепаненко М. М.
2019Оптимізація організаційної структури промислового підприємстваЯнієва Д. Д.
2011Ефективність маркетингової діяльностіСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2013Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2011Проблеми визначення ефективності маркетингової діяльностіСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2019Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2019Управління знаннями в системі інноваційного розвитку організаціїСтрокович Г. В.; Кащєєва Д. В.
2019Логістика постачання в системі управління ланцюгами поставокЧеревко Д.
2019Контент маркетинг як інструмент сучасних Інтернет технологійДемченко Г. В.