Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 51-60 из 134.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняКосенков С. І.; Косенков С. И.; Kosenkov S. I.
2015SOCIAL RESPONSIBILITY OF BUSINESS ENTITIES AND THEIR MARKETING ACTIVITIES IN THE LIGHT OF THE GLOBAL FINANCIAL AND ECONOMIC CRISISOrlov P. A.; Nagaivska D. Y.; Орлов П. А.; Нагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.
2018Marketing plan as an important tool of the business developmentMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2011Program of discipline “Marketing” for students speciality “Management of organizations” all forms of learningMyronova O. M.; Naypak D. V.; Миронова О. М.; Найпак Д. В.; Миронова О. Н.
2018Marketing: syllabus of the academic discipline for Bachelor's (first) degree students of speciality 073 “Management”Myronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2018Electronic marketing: syllabus of the educational discipline for students of the first (bachelor) levelMazorenko O. V.; Мазоренко О. В.
2014Сучасні особливості інтернет-брендингу в УкраїніНебилиця О. А.; Тімонін К. О.; Небылица Е. А.; Тимонин К. А.; Nebylitsia О. А.; Timonin K. O.
2018Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Демченко Г. В.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Демченко А. В.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.; Demchenko G. V.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Сучасні інформаційні технології в наукових і маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняРубан В. В.; Мавріду В. Ю.; Селезньова К. В.; Рубан В. В.; Мавриду В. Ю.; Селезнева Е. В.; Ruban V. V.; Mavridu V. Y.; Selezneva K. V.
2014Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Сучасні інформаційні технології в наукових і маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняРубан В. В.; Мавріду В. Ю.; Селезньова К. В.; Рубан В. В.; Мавриду В. Ю.; Селезнева Е. В.; Ruban V. V.; Mavridu V. Y.; Selezneva K. V.