Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 63 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" заочної форми навчанняПтащенко О. В.; Гронь О. В.; Птащенко Е. В.; Гронь А. В.; Ptashchenko O.; Gron O.
2018Особливості використання інструментів Event- маркетингу в сучасних умовах господарюванняКінас І. О.; Кинас И. А.; Кinas I. O.
2019Маркетинг промислового підприємства: робоча програма для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.; Гронь А. В.; Gron O. V.
2018Омніканалний маркетинг – бізнес-модель майбутньогоДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko H. V.
2018Необхідність розроблення маркетингової стратегії для аутсорсингових IT-підприємствШтомпель О. О.; Тімонін О. М.
2018Innovations in marketing of economic educational servicesMartynenko M. V.; Lysytsia N. M.; Prytychenko T. I.; Мартиненко М. В.; Лисиця Н. М.; Притиченко Т. І.; Мартыненко М. В.; Лисица Н. М.; Притыченко Т. И.
2018Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнівРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V.
2017Маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРубан В. В.; Ruban V. V.
2016Методические рекомендации к выполнению лабораторных работ по учебной дисциплине "Информационно-коммуникационное обеспечение: современные методы обработки и анализа информации в маркетинговых исследованиях" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияРубан В. В.; Мавриду В. Ю.; Селезнева Е. В.; Рубан В. В.; Мавріду В. Ю.; Селезньова К. В.; Ruban V.; Mavridu V.; Selezneva K.
2016Територіальний брендинг, як основний інструмент підвищення популярності містаМавріду В. Ю.; Птащенко О. В.; Бадяєв О. В.; Мавриду В. Ю.; Птащенко Е. В.; Бадяев А. В.; Mavridu V.; Ptashchenko E.; Badyaev A.