Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Факультет менеджменту і маркетингу
Кафедра маркетингу
Кафедра менеджменту та бізнесу
Кафедра менеджменту, логістики та інновацій
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 11-20 из 131.
назад
1
2
3
4
5
...
14
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2020
Маркетинг як інструмент підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємства
Геращенко І. М.
;
Крамаренко С. М.
2020
Поведінка споживачів і управління стереотипами сприйняття інформації про продукт
Лисиця Н. М.
;
Бєлікова Ю. В.
2012
Актуальність застосування інформаційних технологій в управлінні соціально-економічними системами
Струпинська Н. В.
;
Струпинская Н. В.
;
Strupynska N. V.
2018
Психологія споживачів в маркетингу: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Гронь О. В.
;
Gron O. V.
2020
Сучасні інформаційні технології в наукових та маркетингових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Рожко В. І.
2020
Стратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Рожко В. І.
2020
Підвищення ефективності логісичних процесів за рахунок вдосконалення комунікативної політики підприємства
Сігаєва Т. Є.
;
Остріков В. О.
2019
Маркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 Менеджмент другого (магістерського рівня)
Мартиненко М. В.
;
Сігаєва Т. Є.
2018
Маркетинг взаємовідносин з партнерами. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеня
Лисиця Н. М.
;
Гронь О. В.
2019
Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Рожко В. І.
Просмотр
Автор
16
Небилиця О. А.
12
Gron O. V.
12
Гронь О. В.
12
Рожко В. І.
11
Гронь А. В.
10
Ус М. І.
9
Родіонов С. О.
8
Ruban V. V.
8
Лисиця Н. М.
8
Рубан В. В.
.
дальше >
Тема
51
marketing
24
ціна
23
збут
23
ринок
20
споживач
19
товар
17
маркетингові дослідження
15
попит
14
market
14
маркетингова діяльність
.
дальше >
по дате выпуска
65
2020 - 2024
66
2011 - 2019