Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 66.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Методичні основи здійснення ефективної логістичної діяльності на підприємствах як фактор підвищення їх конкурентоспроможностіРуденко Г. Р.; Руденко А. Р.; Rudenko H. R.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингова товарна політика" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняХолодний Г. О.; Холодный Г. А.; Kholodnyi G.
2018Удосконалення методичних підходів до оцінювання конкурентоспроможності підприємств сфери інноваційних послугКолодізєва Т. О.; Колодізєва С. О.; Колодизева Т. А.; Колодизева С. О.; Kolodizieva T. O.; Kolodizieva S. O.
2019Стратегічні критерії результативності роботи для різних організаційних рівнівСамойленко В. В.
2019Економіка підприємства. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняМартиненко М. В.; Веретенникова Г. Б.
2018Маркетингові дослідження. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2020Маркетинговий менеджмент. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняПасько М. І.
2020Інноваційна дяльність підприємств та зростання національної економіки: Україна, ПольщаТомах В. В.; Веретенникова Г. Б.
2019Конкурентні засади зовнішньоекономічної діяльності підприємстваДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.; Дзенис В. А.; Дзенис А. А.; Dzenis V. O.; Dzenis O. O.
2021Економіка підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.