Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Факультет менеджменту і маркетингу
Кафедра маркетингу
Кафедра менеджменту та бізнесу
Кафедра менеджменту, логістики та інновацій
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 21-30 из 42.
назад
1
2
3
4
5
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2021
Дослідження впливу тайм-маркетингу на інструментарій маркетингових комунікацій на міжнародному ринку
Ус М. І.
2021
Маркетингові комунікації. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2017
Управління взаємовідносинами : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Мироненко І. І.
;
Ус М. І.
;
Мироненко И. И.
;
Ус М. И.
;
Myronenko I. I.
;
Us M. I.
2021
Переваги стратегії формування ризик-орієнтованої системи накопичувального пенсійного забезпечення
Ус М. І.
;
Ачкасова С. А.
2021
Маркетинг вражень в умовах креативної економіки
Ус М. І.
2021
Аналіз специфіки маркетингової стратегії розвитку сучасного закладу вищої освіти
Благун І. І.
;
Ус М. І.
2022
Маркетингова аналітика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Ус М. І.
2021
Маркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2021
Маркетингові комунікації : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2017
Маркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
;
Селезньова К. В.
;
Ус М. И.
;
Селезнева К. В.
;
Us M. I.
;
Selezneva K. V.
Просмотр
Автор
17
Ус М. И.
8
Us M.
8
Us M. I.
6
Лисиця Н. М.
3
Lysytsya N. M.
3
Лисица Н. М.
2
Притиченко Т. І.
2
Притыченко Т. И.
2
Холодний Г. О.
1
Ivanov Y. B.
.
дальше >
Тема
10
маркетинг
8
партнерські відносини
7
гіпотеза
6
вибірка
6
конкурентоспроможність
6
маркетингові комунікації
6
партнерские отношения
6
ринок
6
товар
6
інформація
.
дальше >
по дате выпуска
7
2018
7
2021
6
2019
4
2016
4
2017
4
2024
3
2020
3
2022
2
2015
2
2023
.
дальше >