Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9550
Title: Оцінка конкурентоспроможності підприємства на зовнішніх ринках
Other Titles: Оценка конкурентоспособности предприятия на внешних рынках
Evaluation of company’s competitiveness in foreign markets
Authors: Полянська А. О.
Полянская А. А.
Polianska A. O.
Keywords: оцінка
конкурентоспроможність
оцінка конкурентоспроможності
підприємство
методи оцінки
зовнішні ринки
підвищення конкурентоспроможності
оценка
конкурентоспособность
оценка конкурентоспособности
предприятие
методы оценки
внешние рынки
повышение конкурентоспособности
evaluation
competitiveness
evaluation of competitiveness
enterprise
evaluation methods
foreign markets
improving of the competitiveness
Issue Date: 2015
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Полянська А. О. Оцінка конкурентоспроможності підприємства на зовнішніх ринках: дипломна робота на здубуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060104 "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" / А.О. Полянська. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.
Abstract: Об’єктом дослідження дипломної магістерської роботи є оцінка конкурентоспроможності підприємства, предметом виступають методи оцінки конкурентоспроможності підприємства, яке оперує на зовнішніх ринках. Метою дипломної роботи є дослідження теоретичних положень та розробка методичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства на зовнішніх ринках.
Объектом исследования дипломной магистерской работы является оценка конкурентоспособности предприятия, предметом выступают методы оценки конкурентоспособности предприятия, которое оперирует на внешних рынках. Целью дипломной работы является исследование теоретических положений и разработка методических рекомендаций по повышению конкурентоспособности предприятия на внешних рынках.
The object of the research of the graduate work is the evaluation of the company’s competitiveness, subject is the evaluation methods of company’s competitiveness, which operates in foreign markets. The aim of the graduate work is studying the theoretical positions and the development of guidelines to improve the company's competitiveness in foreign markets.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9550
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Полянская А.О..pdf178,18 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.