Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9441
Название: Організаційно-економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльності
Авторы: Логвінова П. А.
Ключевые слова: Реклама
міжнародна реклама
рекламна діяльність
міжнародна рекламна діяльність
маркетинг
ефективність рекламної діяльності
ефект рекламної діяльності
маркетингові комунікації
маркетингові стратегії
організація рекламної діяльності
международная реклама
рекламная деятельность
международная рекламная деятельность
эффективность рекламной деятельности
эффект рекламной деятельности
маркетинговые коммуникации
маркетинговые стратегии
организация рекламной деятельности
Advertising
international advertising
advertising activities
international promotional activities
marketing effect of advertising
advertising effect
activities
marketing communications
marketing strategies
organizing promotional activities
Дата публикации: 2015
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Логвінова П.А. Організаційно-економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльності: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / П.А. Логвінова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.
Краткий осмотр (реферат): Прeдмeтoм дocлiджeння є cукупнicть тeoрeтикo-мeтoдoлoгiчних зaвдaнь oргaнiзaцiї рeклaмнoї дiяльнocтi нa ПAТ Зaвoд «ПIВДEНКAБEЛЬ».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9441
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.