Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9440
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛіповецька О. П.-
dc.contributor.authorЛиповецкая А. П.-
dc.contributor.authorLipovetskaya A. P.-
dc.date.accessioned2015-04-17T09:48:41Z-
dc.date.available2015-04-17T09:48:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛіповецька О.П. Організаційно – економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльності: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / О.П. Ліповецька. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9440-
dc.description.abstractПредметом дослідження дипломної магістерської роботи є теоретико – методологічні засади формування організаційно – економічного механізму міжнародної рекламної діяльності підприємства (на прикладі: ПАТ «Південкабель»).en_US
dc.description.abstractПредметом исследования дипломной магистерской работы является теоретико – методологические способы формирования организационно – экономического механизма международной рекламной деятельности предприятия (на примере: ПАО «Южкабель»).en_US
dc.description.abstractThe subject of the research thesis master's work is theoretical and methodological ways of formation of the organizational and economic mechanism of international advertising company (for example: PJSC "Yuzhkabel").en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectорганізаційно – економічний механізмen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectрекламна діяльністьen_US
dc.subjectпрямий маркетингen_US
dc.subjectзовнішня рекламаen_US
dc.subjectорганизационно – экономический механизмen_US
dc.subjectэффективностьen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectрекламная деятельностьen_US
dc.subjectпрямой маркетингen_US
dc.subjectвнешняя рекламаen_US
dc.subjectorganizational and economic mechanismen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectdirect marketingen_US
dc.subjectbillboard advertisingen_US
dc.titleОрганізаційно – економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльностіen_US
dc.title.alternativeОрганизационно – экономический механизм повышения эффективности международной рекламной деятельности предприятияen_US
dc.title.alternativeOrganizational and economic mechanism of the effectiveness of anen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.