Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8727
Title: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА ТА НЕОБХІДНІСТЬ
Authors: Половка К. О.
Keywords: маркетинг
маркетингові дослідження
споживач
система
змістовний підхід
комплекс
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Половка К. О. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА ТА НЕОБХІДНІСТЬ / К. О. Половка // Управління розвитком. - 2014. - №13. - С. 62-65
Abstract: Обґрунтовано сутність поняття "маркетингове дослідження", його необхідність та роль у сучасних умовах управління підприємством. Визначено його характерні ознаки. Досліджено змістові підходи до становлення поняття.
Обоснована сущность понятия "маркетинговое исследование", его необходимость и роль в современных условиях управления предприятием. Определены его характерные признаки. Исследованы содержательные подходы к становлению понятия
The essence of the concept of marketing research, its importance and role under the modern conditions of management of an enterprise are substantiated. Its characteristic features are defined. The substantial approaches to the formation of the concept are investigated
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8727
Appears in Collections:№ 13-2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.