Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6124
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтепанов В. П.-
dc.contributor.authorБорозенець І. О.-
dc.contributor.authorБурдаєв В. П.-
dc.contributor.authorГороховатський О. В.-
dc.contributor.authorГрицунов О. В.-
dc.contributor.authorЗатхей В. А.-
dc.contributor.authorКузьменко С. В.-
dc.contributor.authorПередрій О. О.-
dc.contributor.authorШило С. Г.-
dc.contributor.authorЩербак Г. В.-
dc.contributor.authorБорозенец И. А.-
dc.contributor.authorБурдаев В. П.-
dc.contributor.authorГороховатский А. В.-
dc.contributor.authorГрицунов А. В.-
dc.contributor.authorПередрий Е. О.-
dc.contributor.authorStepanov V. P.-
dc.contributor.authorBorozenets I. A.-
dc.contributor.authorBurdaev V. P.-
dc.contributor.authorGorokhovatskyi O. V.-
dc.contributor.authorGritsunov O. V.-
dc.contributor.authorZatkhey V. A.-
dc.contributor.authorKuzmenko S. V.-
dc.contributor.authorPeredrii O. O.-
dc.contributor.authorShilo S. G.-
dc.contributor.authorShcherbak G. V.-
dc.date.accessioned2014-04-04T08:04:29Z-
dc.date.available2014-04-04T08:04:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМоделі визначення компетентностей у системі дистанційного навчання : монографія / В. П. Степанов, І. О. Борозенець, В. П. Бурдаєв та ін.; за заг. ред. канд. техн. наук, проф. Степанова В. П. – Х. : ХНЕУ, 2013. – 224 с. (Укр. мов.)en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6124-
dc.description.abstractНаведено результати досліджень організації навчального процесу студентів економічних спеціальностей, які вивчають і впроваджують комп'ютерні технології та методи їх інтелектуалізації. Викладено теоретичні основи концепції створення електронних посібників і використання інформаційних технологій у навчальному процесі. Проведено аналіз проблем побудови підсистем контролю вмінь та навичок студентів ВНЗ. Розроблено адаптивні моделі компетентності фахівця на основі авторегресійних алгоритмів і методів Проні. Розглянуто можливості моделі знань у системах дистанційного навчання та метод визначення показників якості навчання студентів. Наведено модель функціональної системи динамічної предметної області. Рекомендовано для викладачів, аспірантів та наукових співробітників.en_US
dc.description.abstractПриведены результаты исследований организации учебного процесса студентов экономических специальностей, которые изучают и внедряют компьютерные технологии и методы их интеллектуализации. Изложены теоретические основы концепции создания электронных пособий и использования информационных технологий в учебном процессе. Проведен анализ проблем построения подсистем контроля умений и навыков студентов вузов. Разработаны адаптивные модели компетентности специалиста на основе авторегрессионных алгоритмов и методов Прони. Рассмотрены возможности модели знаний в системах дистанционного обучения и метод определения показателей качества обучения студентов. Представлена модель функциональной системы динамической предметной области. Рекомендовано для преподавателей, аспирантов и научных сотрудников.en_US
dc.description.abstractThe results of research of the learning process of economic specialties students studying and implementing computer technologies and methods of intellectualization have been given. The theoretical foundations of the concept of creating electronic textbooks and use of information technology in the learning process have been presented. The problems of developing subsystems of university students' skills control have been analysed. The adaptive models of professional competency based on autoregressive Prony algorithms and methods have been developed. The possibilities of knowledge model in e-learning distance systems and the method of determining the quality indicators of students' learning have been discussed. The model of functional system of dynamic subject area has been offered. Recommended for lecturers, graduate students and researchers.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectкомп’ютерні технологіїen_US
dc.subjectметоди інтелектуалізаціїen_US
dc.subjectелектронний підручникen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.subjectмоделі знаньen_US
dc.subjectпоказники якості навчання студентівen_US
dc.subjectкомпьютерные технологииen_US
dc.subjectметоды интеллектуализацииen_US
dc.subjectэлектронный учебникen_US
dc.subjectдистанционное обучениеen_US
dc.subjectмодели знанийen_US
dc.subjectпоказатели качества обучения студентовen_US
dc.subjectcomputer technologyen_US
dc.subjectmethods of intellectualizationen_US
dc.subjectelectronic textbooken_US
dc.subjectdistance learningen_US
dc.subjectknowledge modelsen_US
dc.subjectindicators of quality of student’s educationen_US
dc.titleМоделі визначення компетентностей у системі дистанційного навчання : монографіяen_US
dc.title.alternativeМодели определения компетентностей в системе дистанционного обучения : монографияen_US
dc.title.alternativeModels of determining the competencies in distance learning system : monographen_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Монографії (ІКТ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.