Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 18 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Реклама как маркетинговый инструмент развития предприятийОсьмачко С. А.
2013Економічні тексти та практичні завдання з навчальної дисципліни "Іноземна мова" для студентів III та IV курсів усіх напрямів підготовки всіх форм навчанняРешетняк І. О.; Reshetniak I. O.
2022Іноземна мова академічної та професійної комунікації. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівняАгаджанова Р. М.; Дубцова О. В.
2023Технології комунікації міжнародного бізнесу: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.
2021Психологія бізнесу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняСатушева К. В.
2021Переклад з англійської мови документації економічного профілюБутковська Н. О.; Іваніга О. В.
2021Маркетинг і реклама (поведінковий підхід): робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняГронь О. В.
2021Управління рекламною діяльністю підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльностіШталь Т. В.; Якущенко І. О.
2012Формирование системы показателей оценки маркетинговых коммуникаций предприятияПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.
2014Удосконалення управління міжнародною рекламною діяльністю підприємстваДемченко І. І.; Демченко И. И.