Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Факультет міжнародних відносин і журналістики
Кафедра міжнародних відносин, політичних наук і практичної філософії
Кафедра міжнародних економічних відносин
Кафедра педагогіки, іноземної філології та перекладу
Кафедра управління соціальними комунікаціями
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-10 из 43.
назад
1
2
3
4
...
5
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2017
Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи)
Сорокіна Г. В.
2019
Вступ до фаху з журналістики: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня
Яресько К. В.
2020
Основи маркетингових комунікацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня
Зима О. Г.
2017
Основи маркетингу : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня
Зима О. Г.
2016
Робоча програма навчальної дисципліни "Організація маркетингових досліджень у сферах реклами та паблік рілейшнз" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчання
Бєлікова Ю. В.
2019
Історія розвитку медіа та реклами і зв’язків з громадськістю: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня
Сорокіна Г. В.
2018
Теорія і практика рекламної та PR-діяльності. Робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня
Зима О. Г.
;
Голуб М. О.
2018
Семіотика медіатексту в контексті семантики культури. Робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня
Просяник О. П.
2020
Роль та значення візуального контенту в освітленні соціальних проблем
Максименко І. В.
2020
Рекламні та PR засоби просування іміджу юридичної компанії
Віліченко Н. В.
Просмотр
Автор
6
Сорокіна Г. В.
4
Зима О. Г.
3
Просяник О. П.
2
Бєлікова Ю. В.
2
Голуб М. О.
2
Гронь О. В.
2
Чекштуріна В. М.
2
Яресько К. В.
1
Afanasieva O.
1
Byelikova Y.
.
дальше >
Тема
5
маркетинг
4
рекламна комунікація
3
PR
3
гендер
3
емоції
3
комунікації
3
медіакомунікації
3
публіцистика
3
рекламна діяльність
3
рекламний продукт
.
дальше >
по дате выпуска
11
2023
7
2021
6
2017
5
2022
4
2018
4
2020
3
2019
1
2013
1
2015
1
2016
.
< предыдущая
дальше >
Has File(s)
43
true