Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1271-1280 из 1302.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Communication technologies of international business: the program of the course of the educational discipline for students of higher education of speciality 292 " International Economic Relations" of the educational program "International Business" of the first (bachelor's) levelGron O. V.
2023Корпоративна соціальна відповідальність та зв’язки з громадськістю: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародні економічні відносини» третього (освітньо-наукового) рівняГронь О. В.
2023Методологія міжнародного маркетингу, сучасний інструментарій: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародні економічні відносини» третього (освітньо-наукового) рівняГронь О. В.
2023Іноземна мова: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародні економічні відносини» третього (освітньо-наукового) рівняПетренко В. О.; Погорєлова Т. Ю.
2023Іноземна мова: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Підприємництво та торгівля» третього (освітньо-наукового) рівняПетренко В. О.; Погорєлова Т. Ю.
2024Історична та політична географія : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівняРоманюк О. І.; Кузь О. М.; Коротков Д. С.
2023Foreign Language: course program is designed for PhD candidates of specialty 292 «International Economic Relations» of the study programme «International Economic Relations» of the third (educational and scientific) levelPetrenko V.; Pohorielova T.
2024Роль аудіовізуального контенту у формуванні спортивного образу та ідентичності хокейної командиБаранковська М. О.
2024Застосування семіотики як науки у брендінгуОлексенко Я. І.
2024Прецедентні феномени в фічерах українських медіа про культуру: ознаки та особливостіКостенко А. Ю.