Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
українська
English
русский
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Search
Search:
All of DSpace
Факультет міжнародних відносин і журналістики
Кафедра міжнародних відносин, політичних наук і практичної філософії
Кафедра міжнародних економічних відносин
Кафедра педагогіки, іноземної філології та перекладу
Кафедра управління соціальними комунікаціями
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 41 (Search time: 0.008 seconds).
previous
1
2
3
4
...
5
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2017
Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи)
Сорокіна Г. В.
2019
Вступ до фаху з журналістики: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня
Яресько К. В.
2020
Основи маркетингових комунікацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня
Зима О. Г.
2017
Основи маркетингу : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня
Зима О. Г.
2016
Робоча програма навчальної дисципліни "Організація маркетингових досліджень у сферах реклами та паблік рілейшнз" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчання
Бєлікова Ю. В.
2019
Історія розвитку медіа та реклами і зв’язків з громадськістю: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня
Сорокіна Г. В.
2018
Теорія і практика рекламної та PR-діяльності. Робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня
Зима О. Г.
;
Голуб М. О.
2018
Семіотика медіатексту в контексті семантики культури. Робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня
Просяник О. П.
2020
Роль та значення візуального контенту в освітленні соціальних проблем
Максименко І. В.
2020
Рекламні та PR засоби просування іміджу юридичної компанії
Віліченко Н. В.
Discover
Author
6
Сорокіна Г. В.
4
Зима О. Г.
3
Просяник О. П.
2
Бєлікова Ю. В.
2
Голуб М. О.
2
Чекштуріна В. М.
2
Яресько К. В.
1
Afanasieva O.
1
Byelikova Y.
1
Chekshturina V.
.
next >
Subject
5
маркетинг
3
PR
3
гендер
3
емоції
3
медіакомунікації
3
публіцистика
3
рекламна діяльність
3
рекламна комунікація
3
рекламний продукт
3
соціальні мережі
.
next >
Date issued
9
2023
7
2021
6
2017
5
2022
4
2018
4
2020
3
2019
1
2013
1
2015
1
2016
.
next >
Has File(s)
41
true