Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/521
Название: РОЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГУ У ФОРМУВАННІ ВИСОКОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА
Авторы: Нагаївська Д. Ю.
Ключевые слова: соціально відповідальний маркетинг
формування іміджу підприємства
факторна модель іміджу підприємства
Дата публикации: 2012
Издательство: ХНЕУ
Библиографическое описание: Нагаївська Д.Ю. Роль соціальної відповідальності маркетингу у формуванні високого іміджу підприємства / Д.Ю. Нагаївська // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 154 - 156
Краткий осмотр (реферат): . Розглянуто теоретичні основи реалізації стратегії підвищення іміджу підприємства з урахуванням важливої ролі соціальної відповідальності маркетингу.
In the article theoretical basis of company image improvement strategy realization is considered, important social responsibility marketing role is taken into account.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/521
Располагается в коллекциях:№5



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.