Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/517
Название: ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОНЦЕПЦІЙ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ, ОРІЄНТОВАНОЇ НА ДІТЕЙ
Авторы: Рябуха В. О.
Ключевые слова: дитина
маркетинг
мислення
бажання
споживач
Дата публикации: 2012
Издательство: ХНЕУ
Библиографическое описание: Рябуха В.О. Використання маркетингових концепцій при реалізації продукції, орієнтованої на дітей / В.О. Рябуха // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 145 - 147
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто особливості маркетингу, орієнтованого на дітей, його негативні та позитивні риси. Проаналізовано мислення дитини, її поведінка, бажання та бачення стосовно товарів дитячого призначення.
This article describes the specifics of marketing as for as children are concerned, its positive and negative traits. A child's thinking, behavior, desire and vision for children's products use are examined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/517
Располагается в коллекциях:№5



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.