Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5127
Title: Формування цінової політики підприємства на зовнішньому ринку
Other Titles: Формирование ценовой политики предприятия на внешнем рынке
The pricing policy formation of company on the international market
Authors: Колтунова Л. Г.
Колтунова Л. Г.
Koltunova L. G.
Keywords: цінова політика
витрати
методи ціноутворення
собівартість
фактори ціноутворення
моделювання
оптимізація
ценовая политика
расходы
методы ценообразования
себестоимость
факторы ценообразования
моделирование
оптимизация
pricing policy
costs
pricing methods
cost price
pricing factors
modeling
optimization
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Колтунова Л.Г. Формування цінової політики підприємства на зовнішньому ринку: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / Л.Г. Колтунова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: Предметом дослідження даної дипломної магістерської роботи є систематизація теоретичних знань та методичних засад щодо формування цінової політики підприємства на міжнародному ринку.
Предметом исследования данной дипломной магистерской работы является систематизация теоретических знаний и методических основ по формированию ценовой политики предприятия на международном рынке.
The subject of research of this master’s diploma thesis is the systematization of theoretical knowledge and methodological foundations on the company’s pricing policy on the international market.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5127
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.