Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5099
Title: PRICING STRATEGY AS ONE OF THE KEY ELEMENTS OF MARKETING STRATEGY
Authors: Voloshko S.
Keywords: pricing strategy
marketing strategy
development of marketing strategy
concept of price strategy
development of price strategy
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Voloshko S. PRICING STRATEGY AS ONE OF THE KEY ELEMENTS OF MARKETING STRATEGY / S. Voloshko // Управління розвитком. - 2013. - №22. - С. 166 - 168
Abstract: The main types of pricing strategies of the enterprise are studied. The content of the concept of the pricing strategy of marketing is examined. The interaction of pricing strategy of the company with the overall marketing strategy is considered. The role of pricing strategy in the overall marketing strategy of the company is discussed.
Розглянуто основні види цінових стратегій підприємства. Вивчено зміст поняття цінової стратегії маркетингу. Досліджено взаємодію цінової стратегії підприємства із загальною маркетинговою стратегією. Визначено роль цінової стратегії в загальній маркетинговій стратегії підприємства.
Рассмотрены основные виды ценовых стратегий предприятия. Изучено содержание понятия ценовой стратегии маркетинга. Исследовано взаимодействие ценовой стратегии предприятия с общей маркетинговой стратегией. Определена роль ценовой стратегии в общей маркетинговой стратегии предприятия.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5099
Appears in Collections:№22

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshko S. PRICING STRATEGY AS ONE OF THE KEY ELEMENTS OF MARKETING STRATEGY.pdf192,48 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.