Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4596
Название: Аналіз підходів до визначення маркетингового потенціалу підприємства
Авторы: Мартіянова М. П.
Ширіна Т. Г.
Ключевые слова: маркетинговий потенціал
підприємство
Дата публикации: 2012
Библиографическое описание: Аналіз підходів до визначення маркетингового потенціалу підприємства [Текст] / Мартіянова М. П., Ширіна Т. Г. / / Стратегічний розвиток національної економіки, регіонів і підприємств: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. – Донецьк, 2012. – с. 111 – 114.
Краткий осмотр (реферат): У статті наведені та проаналізовані підходи до визначення маркетингового потенціалу підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4596
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетинговий потенціал.pdf789,38 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.