Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4374
Назва: Напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємствах машинобудівної галузі
Інші назви: Направления совершенствования управления марктеинговой деятельностью на предприятиях машиностроительной отрасли
Areas of improvement marketing activities at engineering enterprises
Автори: Руденко Ю. В.
Руденко Ю. В.
Rudenko Y. V.
Теми: машинобудування
управління
маркетингова діяльність
машиностроение
управление
маркетинговая деятельность
engineering
management
marketing activity
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУ «ХПІ»
Бібліографічний опис: Руденко Ю.В. Напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємствах машинобудівної галузі / Ю.В. Руденко // Менеджмент підприємств в умовах глобалізації, реструктуризація та розвиток підприємств, податкова складова діяльності підприємств: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми соціально-економічного розвитку підприємств» (Харків, 24–25 жовтня 2012 р.). – Харків: НТУ «ХПІ», 2013. – С. 32–34.
Короткий огляд (реферат): Визначено проблемні аспекти маркетингу на промислових підприємствах. Запропоновано напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємствах машинобудування.
Определены проблемные аспекты маркетинга на промышленных предприятиях. Предложены направления совершенствования управления маркетинговой деятельностью на предприятиях машиностроения.
The author identifies marketing problems at industry. He suggests directions of improving the management of marketing activities at mechanical engineering.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4374
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.