Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4374
Title: Напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємствах машинобудівної галузі
Other Titles: Направления совершенствования управления марктеинговой деятельностью на предприятиях машиностроительной отрасли
Areas of improvement marketing activities at engineering enterprises
Authors: Руденко Ю. В.
Руденко Ю. В.
Rudenko Y.
Keywords: машинобудування
управління
маркетингова діяльність
машиностроение
управление
маркетинговая деятельность
engineering
management
marketing activity
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ «ХПІ»
Citation: Руденко Ю.В. Напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємствах машинобудівної галузі / Ю.В. Руденко // Менеджмент підприємств в умовах глобалізації, реструктуризація та розвиток підприємств, податкова складова діяльності підприємств: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми соціально-економічного розвитку підприємств» (Харків, 24–25 жовтня 2012 р.). – Харків: НТУ «ХПІ», 2013. – С. 32–34.
Abstract: Визначено проблемні аспекти маркетингу на промислових підприємствах. Запропоновано напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємствах машинобудування.
Определены проблемные аспекты маркетинга на промышленных предприятиях. Предложены направления совершенствования управления маркетинговой деятельностью на предприятиях машиностроения.
The author identifies marketing problems at industry. He suggests directions of improving the management of marketing activities at mechanical engineering.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4374
Appears in Collections:Статті (ЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.