Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/431
Название: ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Авторы: Масляк Т. А.
Ключевые слова: маркетинг
маркетингова стратегія
види маркетингових стратегій
Дата публикации: 2012
Издательство: Видаництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Масляк Т. А. Формування маркетингової стратегії на підприємстві / Т. А. Масляк // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 50-52
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сутність маркетингової стратегії підприємства та її роль у його діяльності, основні етапи процесу розробки і вибору стратегії маркетингу, яка передбачає певну схему поведінки підприємства на ринку.
The article discusses the essence of the marketing strategy of the company and its role in its activities, the main stages of the design and choice of marketing strategy, which includes a pattern of enterprises behavior on the market.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/431
Располагается в коллекциях:№2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Масляк Т. А. Формування маркетингової стратегії на підприємстві.pdf237,06 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.