Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3827
Назва: ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ТОРГІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА РАХУНОК INTERNET-ТОРГІВЛІ
Автори: Пуголовкіна М. О.
Теми: Internet-торгівля
альтернативна торгівля
глобалізація торгівлі
особливості Internet-торгівлі
Internet-магазини
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Пуголовкіна М.О. Підвищення ефективності торгівельної діяльності за рахунок Internet-торгівлі / М.О. Пуголовкіна // Управління розвитком. - 2013. - №11. - С. 113 - 116
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання підвищення ефективності торгівельної діяльності за рахунок Internet-торгівлі, висвітлено питання визначення чинників для оцінювання цільової аудиторії, а також вказані основні переваги та недоліки використання Internet-торгівлі.
Рассмотрены вопросы повышения эффективности торговой деятельности за счет Internet-торговли, освещены вопросы определения факторов для оценки целевой аудитории, а также указаны основные преимущества и недостатки использования Internet-торговли.
The issues of increasing the efficiency of trading activities through Internet trade are discussed, the problems of determining the factors for evaluating the target audience are revealed, as well as the main advantages and disadvantages of Internet trade usage are identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3827
Розташовується у зібраннях:№ 11



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.