Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3812
Title: Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.18010016 "Бізнес-адміністрування" денної форми навчання
Other Titles: Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Маркетинговый менеджмент" для студентов специальности 8.18010016 "Бизнес-администрирование" дневной формы обучения
Guidelines to practical tasks in the academic discipline "Marketing Management" for full-time students of the speciality 8.18010016 "Business Administration"
Authors: Грузіна І. А.
Грузина И. А.
Gruzina I. A.
Keywords: маркетинговий менеджмент
процес маркетингового менеджменту
маркетингова організаційна структура
маркетингове планування
маркетинговый менеджмент
процесс маркетингового менеджмента
маркетинговая организационная структура
маркетинговое планирование
marketing management
marketing management process
marketing organizational structure
marketing planning
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.18010016 "Бізнес-адміністрування" денної форми навчання / укл. І. А. Грузіна. – Х. : Вид. ХНЕУ, 2013. – 32 с. (Укр. мов.)
Abstract: Розглянуто правила проведення маркетингових досліджень і обробки отриманих результатів, аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, методики встановлення ціни на товар залежно від еластичності попиту на нього, оцінки конкуренто-спроможності товарів, розрахунку точки беззбитковості й визначення прибутку підприємства, принципи побудови залежності між показниками маркетингової діяльності підприємства. Рекомендовано для студентів економічних спеціальностей.
Рассмотрены правила проведения маркетинговых исследований и обработки полученных результатов, анализа внешней и внутренней среды предприятия, методики установления цены на товар в зависимости от эластичности спроса на него, оценки конкурентоспособности товаров, расчета точки безубыточности и определения прибыли предприятия, принципы построения зависимости между показателями маркетинговой деятельности предприятия. Рекомендовано для студентов экономических специальностей.
The rules of marketing researches and processing the results, the analysis of enterprise external and internal environment, methods of goods pricing depending on the elasticity of demand for it, estimating the competitiveness of products, calculating break-even point and determining an enterprise profit, the principles of developing the dependence between the indicators of the enterprise marketing activities were considered. Recommended for students of economic specialities.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3812
Appears in Collections:Методичні матеріали (МБА)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.