Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/360
Назва: Выбор организационной структуры управления маркетинговой службой
Автори: Рукас А. Р.
Ларюхина И. А.
Теми: организационная структура управления
товар
маркетинг
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Рукас А. Р. Выбор организационной структуры управления маркетинговой службой // А. Р. Рукас, И. А. Ларюхина // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 87 - 89
Короткий огляд (реферат): Рассмотрена экономическая сущность организационных структур управления маркетинговой службой предприятия, систематизированы их преимущества и недостатки, позволяющие каждому предприятию осуществлять сгруппированный выбор организационных структур маркетинга.
Economic essence of organizational structures of management marketing service of enterprise is considered, their advantages and failings which will allow every enterprise to carry out the grouped choice of organizational structures of marketing were systematized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/360
Розташовується у зібраннях:№4



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.