Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/351
Title: Сущность и сравнительная характеристика концепций маркетинга
Authors: Шахзадян Ю. Г.
Keywords: маркетинг
концепция
концепция маркетинга
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Шахзадян Ю. Г. Сущность и сравнительная характеристика концепций маркетинга / Ю. Г. Шахзадян // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 73-74
Abstract: Рассмотрена сущность концепций маркетинга. Представлена сравнительная характеристика, которая позволит осуществить их обоснованный выбор.
The essence of marketing concepts has been considered. Comparative characteristics, which will allow to make their substantiated choice were presented.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/351
Appears in Collections:№4



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.