Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3508
Назва: МАРКЕТИНГ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН ЯК ІНСТРУМЕНТ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Інші назви: МАРКЕТИНГ ПАРТНЕРСКИХ ОТНОШЕНИЙ КАК ИНСТРУМЕНТ СТРАТЕГИЧЕСКОГО УПРАВЛЕНИЯ ПРЕДПРИЯТИЕМ
MARKETING PARTNERSHIP AS A TOOL FOR STRATEGIC MANAGEMENT
Автори: Яхкінд В. П.
Яхкинд В. П.
Yakhkind V.
Теми: маркетинг
партнерство
взаємодія
стратегічне управління
портфель стратегій
маркетинг
партнерство
взаимодействие
стратегическое управление
портфель стратегий
marketing
partnership
cooperation
strategic management
strategies portfolio
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Яхкінд В. П. Маркетинг партнерських відносин як інструмент стратегічного управління підприємством / B. П. Яхкінд // Економіка розвитку. - 2013. - № 2. - С. 100-104.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто взаємовідносини між підприємствами як бізнес-партнерами, які разом фор¬мують ланцюг чи мережу та сприяють досягненню підприємством конкурентних переваг. Пока¬зано об’єктивну необхідність організації стратегічної взаємодії підприємств та перспективи застосування партнерських відносин. Показано переваги застосування маркетингового підходу до формування стратегічних партнерських відносин із зазначенням схеми взаємо¬зв’язку бізнес-партнерів. Подано концептуальний підхід до формування портфеля відносин із бізнес-партнерами, надано рекомендації з оптимізації маркетингових зусиль щодо формування партнерства та оптимального управління потоковими процесами контра¬гентів. Зазначено, що об’єктивно необхідним є формування стратегічного партнерства як довгостро¬кових відносин співробітництва в ланцюгах поставок, заснованих на тісному взаємозв’язку, довірі, загальному несенні ризику й відкритому обміні інформацією між підприємствами з метою забезпечення більш високих результатів діяльності.
Рассмотрены взаимоотношения между предприятиями как бизнес-партнерами, которые вместе формируют цепь или сеть и способствуют достижению предприятием конкурентных преимуществ. Показана объективная необходимость организации стратеги-ческого взаимодействия предприятий и перспективы применения партнерских отношений. Показаны преимущества применения маркетингового подхода к формированию стратеги-ческих партнерских отношений с указанием схемы взаимосвязи бизнес-партнеров. Представлен концептуальный подход к формированию портфеля отношений с бизнес-партнерами, даны рекомендации по оптимизации маркетинговых усилий относительно формирования партнерства и оптимального управления потоковыми процессами контра-гентов. Показано, что объективно необходимым является формирование стратеги¬ческого партнерства как долгосрочных отношений сотрудничества в цепях поставок, основанных на тесной взаимосвязи, доверии, общем несении риска и открытом обмене информацией между предприятиями с целью обеспечения более высоких результатов деятельности.
The article deals with the relationship between companies as business partners, that form a chain or network and contribute to the enterprise competitive advantage. The objective necessity of strategic interaction of businesses and prospects of partnership are described. The advantages of applying marketing approach to forming strategic partnerships indicating circuit interconnection of business partners are shown. The conceptual approach to forming the portfolio of relationships with business partners, and recommendations to optimize marketing efforts on forming partnerships and optimal control of flow processes of counterparties are given. It is objectively necessary to form the strategic partnerships as long-term cooperative relations in supply chains based on close relationships, trust, overall risk bearing and open exchange of information between the companies in order to provide higher performance.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3508
Розташовується у зібраннях:№ 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.