Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32399
Название: Міжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 242 «Туризм і рекреація» освітньої програми «Туризм» третього (освітньо-наукового) рівня
Авторы: Алдошина М. В.
Ключевые слова: маркетингова діяльність
стратегія просування
інтегровані маркетингові комунікації
ринок туристичних послуг
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Міжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 242 «Туризм і рекреація» освітньої програми «Туризм» третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / укл. М. В. Алдошина. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 13 с. (Укр. мова)
Краткий осмотр (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які буде розглянуто під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, форми та методи оцінювання, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 242 «Туризм і рекреація» освітньої програми «Туризм» третього (освітньо-наукового) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32399
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
доп.план 70_Міжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг.pdf543,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.