Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32302
Название: Роль стандартизації у підвищенні якості послуг гостинності
Авторы: Безсонний В. Л.
Хозін О. О.
Ключевые слова: стандартизація
якість послуг
гостинність
готельний бізнес
обслуговування клієнтів
ресторанний бізнес
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Безсонний В.Л. Роль стандартизації у підвищенні якості послуг гостинності / В.Л. Безсонний, О.О. Хозін // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовтня 2023 р. : тези допов. - Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2023. – С. 21-23.
Краткий осмотр (реферат): Розглядається важливість стандартів обслуговування у готельному та ресторанному бізнесі. Основна увага приділяється ролі стандартизації у задоволенні потреб клієнтів та підтримці високого рівня сервісу, що включає різні аспекти від бронювання номерів до управління надзвичайними ситуаціями.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32302
Располагается в коллекциях:Статті (ГРБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Konf_ЛДУФК1.pdf1,53 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.