Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32107
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРядова Л. О.-
dc.date.accessioned2024-03-26T13:50:00Z-
dc.date.available2024-03-26T13:50:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРядова Л. О. Кореляційний зв’язок показників стійкості вестибулярного аналізатора та диференціювання просторових і часових параметрів рухів у слабозорих учнів основної школи / Л. О. Рядова // Фізичне виховання та спорт. – 2023. – № 3. – С. 41–48.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32107-
dc.description.abstractВестибулярна сенсорна система відіграє важливу роль у формуванні рухових умінь і навичок, управлінні руховою діяльністю, збереженні стійкості рівноваги тіла, координації рухів та орієнтуванні в просторі при активному і пасивному русі. Рівень розвитку здатності до диференціювання просторових та часових параметрів рухів залежить від функціонального стану сенсорних систем, зокрема вестибулярного аналізатора. У дітей з вадами зору спостерігаються порушення просторово-орієнтовної діяльності, макро- і мікроорієнтування у просторі, здатності до диференціювання просторових та часових параметрів рухів. Це негативно впливає на формування рухового аналізатора, найбільш неповноцінного в своєму розвитку внаслідок зорового дефекту. Мета дослідження: визначити взаємозв’язки між показниками стійкості вестибулярного аналізатора і рівнем розвитку здатності до диференціювання просторових та часових параметрів рухів у слабозорих учнів 5–10 класів. Матеріал і методи дослідження. Дослідження проводилося на уроках фізичної культури в Харківській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті І-ІІІ ступенів № 12 для дітей зі зниженим зором. В ньому прийняли участь 117 слабозорих учнів 5–10 класів, вік яких 10–16 років. Результати дослідження. Розглянуто взаємозв’язки функціонального стану вестибулярного аналізатора та здатності до диференціювання просторових і часових параметрів рухів у слабозорих учнів основної школи. Висновки. Кореляційний аналіз між показниками стійкості вестибулярного аналізатора та здатності до диференціювання просторових і часових параметрів рухів у слабозорих учнів основної школи виявив, здебільшого, сильний ступінь взаємозв’язків (r=0,70–0,98, р<0,05–0,001).ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectвзаємозв’язокru_RU
dc.subjectдиференціюванняru_RU
dc.subjectкласиru_RU
dc.subjectосновна школаru_RU
dc.subjectпросторові параметри рухівru_RU
dc.subjectслабозоріru_RU
dc.subjectстійкість вестибулярного аналізатораru_RU
dc.subjectучніru_RU
dc.subjectчасові параметри рухівru_RU
dc.titleКореляційний зв’язок показників стійкості вестибулярного аналізатора та диференціювання просторових і часових параметрів рухів у слабозорих учнів основної школиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ЗСЖіБЖ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.