Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31546
Название: Електронний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Мазоренко О. В.
Кінас І. О.
Ключевые слова: електронний бізнес
електронний маркетинг
стратегія електронного маркетингу
інструменти електронного маркетингу
маркетинг у пошукових системах
маркетинг у соціальних мережах
мобільний маркетинг
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Електронний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О.В. Мазоренко, І.О. Кінас. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 12 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання, зразок екзаменаційного білету та критерії оцінювання, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31546
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
поз.244_РП_ВК_Електронний маркетинг_(УКР)_Кінас_Б-а.docx_.pdf557,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.