Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3139
Title: РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У НАДАННІ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ
Authors: Назаренко І. С.
Keywords: банк
послуга
маркетинг
клієнт
політика
фінанси
кредит
позика
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Назаренко І.С. Роль маркетингу у наданні банківських послуг / І.С. Назаренко // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 10 - 13
Abstract: Доведено, що кредитно-фінансові установи забезпечують ринкову економіку інструментами й механізмами регулювання економічних процесів. Розглянуто банки як одну з найвагоміших складових кредитної системи. Доведено, що особливе значення для банку в процесі формування поточної та перспективної банківської політики має маркетинг у сфері банківських послуг.
Доказано, что кредитно-финансовые учреждения обеспечивают рыночную экономику инструментами и механизмами регуляции экономических процессов. Рассмотрены банки как одна из самых весомых составляющих кредитной системы. Доказано, что особое значение для банка при формировании текущей и перспективной банковской политики имеет маркетинг в сфере банковских услуг.
Financial institutions provide market economy with instruments and mechanisms of economic processes adjusting. One of the most considerable constituents of credit system is the banks. The special attention while forming the current and perspective bank policy is paid to the marketing in the field of bank services.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3139
Appears in Collections:№4



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.