Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30837
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКулікова К. В.-
dc.date.accessioned2024-01-11T19:04:14Z-
dc.date.available2024-01-11T19:04:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКулікова К. В. Впровадження візуального контенту для забезпечення стійкості бренду: дипломна робота на здобуття вищої освіти магістра: спец. 061 «Журналістика» освітньої програми «Медіа-комунікації» / К. В. Кулікова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 81с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30837-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження у дипломній роботі став візуальний контент як засіб забезпечення стійкості бренду на прикладі інтернет-магазина «GSM-FORSAGE». Метою дослідження є визначення впливу візуального контенту на стійкість бренду та втілення практичної розробки для оптимального використання його в маркетингових стратегіях Для досягнення поставленої мети магістрантка виконала такі основні задачі: визначити теоретичні засади візуального контенту як засобу просування бренду; визначити роль колористики у візуальному виразі брендів; проаналізувати зовнішнє та внутрішнє середовище інтернет-магазина; розробити візуальний контент-аналіз для визначення конкурентів; розробити гайд для інтернет-магазину обладнання для ремонту гаджетів «GSM-FORSAGE»; розробити брендбук для інтернет-магазину обладнання для ремонту гаджетів «GSM-FORSAGE»; візуалізувати корпоративну атрибутику для інтернет-магазину обладнання для ремонту гаджетів «GSM-FORSAGE»; надати пропозиції для більш ефективного впливу візуального контенту на стійкість бренду. Наукове значення отриманих результатів полягає в аналізі теоретичних та практичних аспектів ролі візуального контенту в стійкості бренду, а також у пропозиції нових поглядів та підходів до використання візуальних елементів у маркетингових стратегіях.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectвізуальний контентru_RU
dc.subjectконтентru_RU
dc.subjectвізуалru_RU
dc.subjectкорпоративні атрибутиru_RU
dc.subjectбренбукru_RU
dc.subjectбрендінгru_RU
dc.subjectайдентикаru_RU
dc.subjectстійкість брендуru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectшрифтru_RU
dc.subjectколористикаru_RU
dc.subjectгайдru_RU
dc.titleВпровадження візуального контенту для забезпечення стійкості брендуru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кулікова.pdf2,51 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.