Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30767
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЦипіна Д. С.-
dc.date.accessioned2023-12-21T09:15:25Z-
dc.date.available2023-12-21T09:15:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЦипіна Д. С. Парадигмальний підхід до формування особистості майбутнього фахівця / Д.С.Ципіна // Актуальні проблеми освітньо-виховного процесу та шляхи їх вирішення в умовах сучасних викликів: матеріали Всеукраїнської конференції з проблем вищої освіти і науки, 14 листопада 2023 р.: тези допов.- Харків, ХНАДУ, 2023. C. 100 – 102.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30767-
dc.description.abstractНаголошено про те, що при розробці педагогічної системи формування особистості майбутнього фахівця надзвичайно важливим є дотримання певної наукової парадигми. Підкреслено взяття гуманістичної парадигми як провідної та розглянуто, що навчання в межах такої парадигми ґрунтується на суб’єкт-суб’єктних відносинах між викладачем і студентом, що сприяє виявленню особистісних якостей останнього, його здібностей, та є основою для подальшого навчання. Наголошено на спиранні на культурологічну парадигму, провідною ідеєю якої є виховання культурної людини (людини культури та людини в культурі). Культурологічна парадигма спрямована на засвоєння універсальних елементів культури і цінностей у процесі навчання і виховання. Зазначена парадигма передбачає набуття майбутнім фахівцем високого рівня культури мовлення, інформаційної культури, культури мислення; йому необхідно залучитися до відповідної організаційної (корпоративної) культури. Досліджено, що при вирішенні проблеми підвищення у майбутніх фахівців якості знань професійної спрямованості необхідно спиратися на традиційну знаннєву парадигму. В її межах здійснюється актуалізація основних понять, термінів, визначень відповідної предметної сфери, без чого неможливе формування індивідуального освітнього продукту. Тому засвоєння гуманітарних знань сприяє цілеспрямованому формуванню у майбутніх фахівців розуміння значущості цінностей культурної спадщини й умінню їх реалізовувати в майбутній професійній діяльності.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectгуманістична парадигмаru_RU
dc.subjectзнаннєва парадигмаru_RU
dc.subjectкультура спілкуванняru_RU
dc.subjectкультурологічна парадигмаru_RU
dc.subjectпарадигмаru_RU
dc.titleПарадигмальний підхід до формування особистості майбутнього фахівцяru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті ( ІМтаМК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ципіна ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ 14.11.2023.pdf598,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.