Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/306
Назва: ПОРІВНЯННЯ МЕТОДІВ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ
Автори: Бондаренко А. К.
Теми: конкурентоспроможність
продукція
методика
показник
оцінка конкурентоспроможності продукції
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Бондаренко А. Порівняння методів оцінки конкурентоспроможності продукції / А. К. Бондаренко // Управління економікою. - 2012. - №4. - С. 17-19
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні методи оцінки конкурентоспроможності продукції. Обґрунтовано необхідність у детальнішому вивченні споживацької поведінки і реакції покупців на товари.
The basic methods of evaluation of competitiveness of products are considered in the article. In addition the necessity for more detailed studying of consumer conduct and reaction of buyers on a commodity is grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/306
Розташовується у зібраннях:№4



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.