Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30008
Название: Ділове спілкування як складова організаційної культури майбутнього бакалавра банківської справи
Авторы: Михайлюк Н. В.
Мохамед Ламааши
Лещінська А. В.
Ключевые слова: організаційна культура
ділове спілкування
функції культури
ділові контакти
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Михайлюк Н. В. Ділове спілкування як складова організаційної культури майбутнього бакалавра банківської справи. / Н. В. Михайлюк, М. Ламааши, А. В. Лещінська // Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. - 2023. - № 6(12). - С. 801.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена теоретичному аналізу поняття «ділове спілкування» та класифікації його складових. Було визначено, що організаційна культура та ефективне ділове спілкування є одним з факторів надійних ділових відносин в банківській сфері. Проаналізовано сутність та елементи організаційної культури. Визначено функції культури в управлінні відносинами з діловими партнерами. Розглянуто поняття «спілкування», його формальну та неформальну форми та засоби його впливу в поведінковій сфері осіб під час ділових переговорів. Доведено, що однією з форм формального спілкування є ділове спілкування, метою якого є організація і оптимізація виробничої, наукової, комерційної чи іншої діяльності. Класифіковано аспекти ділового спілкування: маркетинг, бренд-менеджмент, відносини з клієнтами, поведінка споживача, реклама, зв’язки з громадськістю, корпоративне спілкування, залучення населення, управління репутацією, міжособистісне спілкування, залучення співробітників та керування подіями. Визначено, що медіа-канали для ділового спілкування включають Інтернет, друковані засоби масової інформації, радіо, телебачення, довкілля та передачу інформації. Представлено форми реалізації ділового спілкування: веб-комунікація, відеозв’язок, електронні повідомлення, звіти, презентації. Проаналізовано види ділового спілкування: вербальне, невербальне, письмове, робоче, електронне, командне. Узагальнено, що свідоме оволодіння принципами ділового спілкування й правильне їх використання підвищує ефективність ділових контактів, а тому й ефективність роботи установ, зокрема банківських.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30008
Располагается в коллекциях:Статті ( ІМтаМК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Михайлюк_статтяdocx.pdf687,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.