Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29921
Название: Стратегія глобального ланцюга поставок в стратегії підприємств
Авторы: Чепелюк М. І.
Ключевые слова: глобальне економічне середовище
стратегія
глобальний ланцюг поставок
міжнародний бізнес
міжнародний ринок
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Чепелюк М. І. Стратегія глобального ланцюга поставок в стратегії підприємств / Чепелюк М. І. // Results of modern scientific research and development: Proceedings of VII International Scientific and Practical Conference, 19-21 September 2021. - Madrid, Spain, 2021. – Р. 316-320.
Краткий осмотр (реферат): Постійний розвиток глобального економічного середовища, вдосконалення інструментів, методів, механізмів досягнення переваг над потенційними конкурентами ускладнюють конкурентну стратегію, ведуть до диференціації її складових як на рівні окремих суб'єктів господарювання, так і на національному рівні. У той же час ця диференціація лише підсилює значимість комплексного підходу до застосування стратегії, можливість і необхідність використання методів та інструментів, які об'єднують цінові, якісні орієнтири, мікро, мезо і мегаекономічні механізми досягнення конкурентних переваг. Універсалізм використовуваних інструментів обумовлює те, що самі складові конкурентної стратегії, що істотно розрізняються за цілями, можуть включати однакові інструменти, методи і навіть механізми отримання конкурентних переваг. До того ж досягнення однієї стратегічної мети може стати передумовою успіху іншої. Перед Україною постали численні виклики, пов’язані з деіндустріалізацією промисловості та необхідністю географічної й товарної диверсифікації експорту. Сучасні трансформації в зовнішньоторговельній діяльності промисловості України обумовлені впливом групи зовнішніх і внутрішніх чинників. Незважаючи на це, рівень відкритості української економіки залишається високим, що зумовлює її вразливість до зовнішніх шоків, що передбачає інтегрованість внутрішнього виробництва до світового, а отже, зовнішньоторговельну відкритість національної промисловості.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29921
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
41.pdf1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.