Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29785
Название: Практичні аспекти зміни дискурсу бренд-комунікацій під час війни
Авторы: Ларіна К. В.
Ключевые слова: бренд-комунікації
комунікаційний процес
бренд-дискурс
війна в Україні
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Ларіна К. В. Практичні аспекти зміни дискурсу бренд-комунікацій під час війни / К. В. Ларіна // Пріоритети розвитку міжнародної економічної діяльності країни в умовах глобалізації: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, 27 квітня 2023 р. : тези допов. – Полтава: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», 2023. – С. 57-59.
Краткий осмотр (реферат): Розкрито сутність бренд-комунікацій як соціального процесу, який має психологічний вплив на аудиторію, її поведінку та сприйняття. Наведено перелік практичних аспектів, які треба враховувати брендам під час побудови соціальних та маркетингових комунікацій в умовах війни. Вони були визначені відповідно до складових лінійної моделі комунікацій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29785
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези Ларіна.pdf344,13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.